Šodien mūsu ielā svētki jeb ir papildinājums auto modeļu lokā. Nolēmām, ka vajadzīgi vismaz divi kravleri, lai var braukt divatā ar dēlu un kaut ko pasūtījām :)
Tātad, saņēmām Traxxas TRX4 sport kit. Tas ir tā teikt auto konstruktors, kurš ir pašam jāsaskrūvē.
Šajā komplektā ir auto šasija (ritošā daļa), nenokrāsota lexan (salīdzinoši mīksta, elastīga plastmasas) virsbūve, riepas ar riteņiem un daži aksesuāri.
Kā norādīts uz kastes un aprakstos, tad papildus vajadzīga pults, ESC jeb kontrolieris, motors, servo motors stūrei, līme riteņiem, daži instrumenti nu un akumulatori.
Kastē ir ļoti laba pamacība, kā salikt un visas detaļas sapakotas maisiņos ar kodiem, lai vieglāk saprast, ko kurā brīdī vajag:
Jums varbūt ir jautājums, kādēļ tieši šis modelis? Teikšu tā, es diezgan ilgi lasīju apskatus, forumus, pētīju Youtube kanālus par RC kravleriem un izlēmu, ka tas noteikti būs Traxxas TRX4. Tas tādēļ, ka tas ir ļoti izplatīts modelis, ar daudz aksesuāriem, ļoti labi brauc pa šķēršliem nu un pie tam cena ir diezgan laba. Tālāk jau izvēle bija it kā no vienas puses vienkāršāka, bet tomēr grūta. Pirmkārt bija jāizvēlas, ņemt kaut kādu RTR versiju vai tomēr KIT. Tā kā iepriekšējais man bija RTR versija, tad izlēmu sevi izaicināt un skrūvēt. Tātad KIT. KIT versijām atkal ir divas versijas parastais TRX4 kit vai TRX4 sport kit. Sport kit ir vienkāršāks ar vienu ātrumu (kam gan Kravlerim vajag lielu ātrumu :D) un bez iespējas atbloķēt tiltus, bet tam liels pluss ir tas, ka zemāka cena, nāk līdzi virsbūve un labāk brauc pa sarežģītu apvidu, jo mazāka masa, zemāks smaguma centrs. Parastajam KIT ir līdzi visa elektronika (kuru "speci" iesaka tāpat apgreidot), ir 2 ātrumi un var atbloķēt tiltus, kas kādos sarežģītos apstākļos teorētiski ļauj vieglāk pagriezties. Liels mīnuss ir, ka ir dārgāks un nav virsbūves.
Pētot virsbūvju iespējas, var ņemt oriģinālās Traxxas Lexan virsbūves (maksā dārgi). Vēl ir alternatīva Proline ražojumi, bet tur neko tādu sakarīgu, kas būtu uzreiz uz vietas kādā Eiropas savienības veikalā, es neatradu. Un tad ir dažādi ķīniešu ražojumi no cietās plāstmasas. Kvalitatīvas virsbūves, kā teiksim Killerbody LC70 maksā dārgi. Izskata dēļ varētu pirkt, bet tai ir vēl viens liels trūkums, būs jāpārbūvē vai nu aizmugures amortizatori horizontāli vai arī jāgriež kulbā caurums un kaut kā tas jāslēpj (tas izskata ziņā vairs nav oriģināls auto). Tāpēc izvēlējos Sport KIT variantu.
Ja es nebūtu nolēmis pats skrūvēt, tad vēl man ļoti simpātisks šķita no RTR modeļiem TRX4 Land Rover Defender un TRX4 Mercedes Benz G500. Pie tam, ir tāda dīvainība RC tirgū - RTR, kurš viss jau ir salikts, var nopirkt kopumā lētāk, nekā nopērkot KIT versiju + trūkstošos aksesuārus un vēl pats skrūvē. Laikam grib pelnīt uz RC entuziastu rēķina...
Tagad tikai vēl ir jāsagaida trūkstošās detaļas, jo pagaidām man ir piegādāta tikai krāsa virsbūvei un servo motors stūrei. Turpmākajās dienās plānoju pamazām sākt skrūvēt, uztaisīt pa kādai bildei un ielikt nelielus aprakstus - kā tad man iet un kādi secinājumi. Nu tad turam īkšķus, lai viss izdodas! :)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru