Lapas

Meklēt šajā emuārā

svētdiena, 2020. gada 6. decembris

Ievads :)

 Sveiki! 

Ilgāku laiku jau domāju par to, ka kaut kur vajag fiksēt savus hobijus. Jo iespējams kādam tas palīdzēs ar kādu jaunu ideju vai kādu saiti uz kādu interesantu projektu vai kādu preci, ko esmu iegādājies un pats izmēģinājis. Tad nu šodien līdz galam nobriedu un sākšu izlikt visu uz šo "virtuālo papīru" :)

Ikdienā darbojos inženierzinātņu jomā, dienas pamatā paiet ofisā. Tādēļ pēc tam un brīvdienās gribas kaut ko "padarboties". Vairāk vai mazāk mani tālāk uzskaitītie hobiji iesākās 2019.gada rudenī, kad vairākas nedēļas sanāca pavadīt mājās. Tad izskatījos internetu krustu šķērsus un uzdūros uz tādu interesantu lietu, kā RC Cars jeb radiovadāmie modeļi. Pagaidām manas intereses šajā jomā ir apstājušās pie Kravleriem (Crawlers) jeb kā varētu teikt bezceļu auto - džipiem. Feisbukā atradu, ka ir tāda domubiedru grupa Latvia R/C rock crawling and offroad

Pagaidām šajā grupā pamatā ir dalībnieki no Rīgas puses un Liepājas pusē nevienu nezinu. Tāpēc ceru, ka varbūt kāds lasot manu blogu arī par to ieinteresēsies un būsim šeit vairāki :)


2018.gadā atklāju priekš sevis arī Lego Technic. Ja pirms tam mans viedoklis par to bija, ē, tas jau domāts tikai bērniem, tad tagad tas ir pilnībā mainījies. Jo Lego Technic ir domāts tiešām jau lieliem bērniem vai pieaugušajiem :) Un šos Lego projektus es izbaudu kopā ar savu dēlu (piecgadnieku). Šos sarežģītos lielos komplektus es pamatā salieku, bērns pēc tam spēlējas.


Vēl man atklājums bija Aliexpress tirdzniecības vieta.  Biju jau par to dzirdējis, bet pirms tam pilnībā to ignorēju, jo neuzticējos šīm Ķīnas brīnumam. Tomēr šeit var atrast tik daudz dažādu interesantu preču, kuras pie mums uz vietas nevar nopirkt. Tāpat, daudz ko var atrast ievērojami lētāk. Un tā es iesāku nodarboties ar lodēšanu un nedaudz Arduino programmēšanu. Nopērkot dažādus elektronikas komplektus, kuri pašam jāsastellē (saucas saīsinājumā DIY jeb Do-it-yourself). Tāpēc centīšos interesantākās lietas nopublicēt savā blogā, varbūt vēl kādam tas noder.

Ceru, ka Jums būs interesanti un man pietiks izturības rakstīt! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...