Lapas

Meklēt šajā emuārā

ceturtdiena, 2020. gada 24. decembris

Dažādi salodēti DIY

 Viens cilvēks man uzjautāja, kādus es vēl komplektus esmu pircis un sataisījis. Tad nu īsumā ielikšu linkus, bildes un īsu aprakstu. Ja interesē video, tad nav jau problēma pēc ieliktajiem linkiem sameklēt tālāk attiecīgus materiālus Youtube. Saraksts būs vienkārši numurēts, ne pēc salodēšanas secības, ne pēc kaut kāda topa. Vienkārši, lai vieglāk uztvert :)

1) Neliels audio pastiprinātājs aliexpress

Salodēju, bet kā darbojas neesmu testējis. Vienkārši pašos pirmsākumos trenējos uz mazām platītēm. Cena toreiz arī bija daudz labāka, jo man liekas par piegādi nebija jāmaksā :)

 

2) Diodes ar balss vadību. aliexpress

Hmm, šis man nav saglabājies. Ja pareizi atceros, kaut kas labi nestrādāja, īsti nereaģēja uz balsi.

3) Pazeminošs barošanas bloks. aliexpress

Šis darbojās, bet var teikt praktiski nelietoju. 

4) Policijas "migalkas" aliexpress
 Šis bija interesants projekts. Jo var mainīt gaismas mirgošanas ātrumu - ka ļoti lēni pārslēdzas, vai arī radīt kārtīgu stroboskopisko efektu :)

5) Zvaigzne aliexpress

Šis arī darbojas, mirgo, bet neviens mājās par to baigā sajūsmā nebija :D

6) Sirds. aliexpress

Šis bija man liekas varbūt pat pirmais ko lodēju. Teikšu tā ,sanāca ne visai labi. Ar sliktu lodāmuru un pārāk lielu temperatūru pārkarsēju plati, tā kā ja tajā vietā ar pirkstu neuzspiež, tad ir baigi stroboskopisks nebaudāms efekts. Ja piespiež, tad ir diezgan skaļa pīkstoša mūzika un diodes mirgo normālākā režīmā

7) Eglīte. aliexpress

Par šo jau man ir atsevišķs raksts, tādēļ īsumā teikšu, ka iesaku visiem.

 

8) Mašīna - robots. aliexpress
Bija interesants projekts. Bet kopumā ļoti trausls. Bērns bieži nāca, ka atkal kaut kas nedarbojas, jo kāds fotoelements vai diode ir nolocīta. Beigās vēl riteņu motobloki labi neturējās uz divpusējo skoču. Bet par to cenu ok.

9) Metāla detektors. aliexpress

Šis bērnam ļoti patika, viskaut ko nesa un lika klāt lai noteiktu ir metāls vai nav :)

10) Akustiskais slēdzis. aliexpress
 Šis darbojas uz skaņu. Iespējams, ka var izmantot, ja grib kādu lietu palaist ar plaukstu sasišanu :)

11) Pulsējošas, mirgojošas diodes aliexpress

Ļoti vienkāršs projekts.


12) Mūzikas instrumenti aliexpress

Zem šīs saites bija divi veidi: viens ar taustiņiem, otrs uz lāzera principa. Abus izdevās uztaisīt un bērnam patika "spēlēt" mūziku :)



 Tas tad tā īsumā par tiem komplektiem, kurus esmu salodējis.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...