Lapas

Meklēt šajā emuārā

piektdiena, 2020. gada 25. decembris

Traxxas TRX4 sport kit montāža - asis un šasija (1.diena)

 Beidzot uz Ziemassvētku brīvdienām biju sagaidījis visas detaļas un auto salikšana varēja sākties. Komplektā jau ir instrumenti, diemžēl tie ir ļoti prasti un strādāt nebūs ērti:

Vienīgais izmantojamais instruments ir riteņu atslēga. Man jau bija nopirkti šādi Turnigy instrumenti un pagaidām tie kalpo labi. 

Bet saprotot, ka būs daudz jāskrūvē un saklausoties slavas dziesmas par šiem MIP instrumentiem, tad arī es patērējos :)

Protams, rokā guļ labāk nekā mani iepriekšējie, bet cena arī ir aptuveni 4x augstāka. Tā kā domājiet pirms pērkat :)

Auto montāžu sāku ar abām asīm. Viss no ražotāja ir smuki sapakots atsevišķos maisiņos, tādēļ ir salīdzinoši viegli orientēties un montēt:


Asī iekšā vēl jāliek šādi zobrati, tie bija atsevišķi iepakoti:

Te jau nedaudz salikts:

Šie ir portāli, kas auto klīrensu padara augstāku. Ir arī trūkumi - papildus detaļas kam nodilt un saplīst un šādiem portāliem vajag savādāku motoru - reverso.


Tā, aizmugurējā ass ir salikta:


Tālāk ķeramies pie priekšējās. Šeit es papildus gribu piebilst, ka standartā TRX4 ir ar vienādu abu asu piedziņu, tas ir abām asīm riteņi griežas vienādā ātrumā. Tomēr kravleriem rāpjoties pāris šķēršļiem ir vēlams, ka priekšējie riteņi griežas ātrāk un velk auto augšā. Tas saucās Overdrive. Es arī uz šādu uzlabojumu gāju un nopirku overdrive komplektu (kods TRX 8287):

Tas ir dārgs uzlabojums, ražotājs ļoti cenšas nopelnīt uz šiem diviem zobratiem :D

Vēl ir iespēja uzlikt, ka ir vēl lielāka atšķirība starp abu asu riteņu ātrumiem, tad aizmugurējā asī ir jāliek savādāki zobrati un tas saucas underdrive. Bet, es domāju, ka man tik lielu atšķirību nevajag.

Te jau ir saskrūvēts, neiegrimsim detaļās :)

Tālāk jāsaliek pati šasija jeb kā džipiem saka rāmis:

Šeit es arī gāju uz uzlabojumiem - nopirku riteņu arku un priekšējā akumulatora platformas komplektu (kods TRX 8080). To es gribēju, lai mazāk piemet visu iekšu, tai skaitā elektroniku ar smiltīm, dubļiem un citu drazu. Tā izskatās salikts rāmis:

Vienīgais, kā es vēlāk visu kopā montējot sapratu, ka esmu nedaudz kļūdījies un par tuvu pieskrūvējis šo detaļu - pēc tam nevarēja ielikt akumulatora turētāju un dabūju šo vietu pārtaisīt. Bija jāpārceļ par vienu skrūvju caurumu uz priekšu šī detaļa:

Tāpēc esiet uzmanīgi, ja negribat papildus darbu :)













Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...