Trešā dien sanāca ļoti saspringta - ļoti daudz kas bija jāpadara.
Sāku ar to, ka saliku motoru, radio, servo un baterijas boksu uz rāmja. Kā jau pirmajā dienā rakstīju, tad ar akumulatora boksu bija problēmas - nepareizi biju saskrūvējis vienu plastmasu rāmī un dabūju to pārskrūvēt. Labi, ka tas bija salīdzinoši viegli izdarāms, vienīgi iztērēju laiku, kamēr Youtube pārliecinājos un sapratu, kur ir mana kļūda.
Servo es uzliku Savox ražojumu SW-1210SG. Radio jeb pulti izvēlējos Flysky FS-GT5 ar 6 kanāliem (kādreiz varēs vēl kaut ko apgreidot un pieslēgt). Pamācībā ir rakstīts, ka servo ir jānoliek nulles pozīcijā un mpēc tam servo roka ir jāmontē taisni uz priekšu. Man tas diemžēl nekādi neizdevās, jo uzliekot vienā pozīcijā, roka ir nedaudz pa labi, pārliekot par vienu zobu uz centra pusi ir otra galējība - ndaudz pa kreisi. Kā sapratu, ne man vienīgām tā sanāk un tas būs jāpiekoriģē ar pults palīdzību.
Nākamais solis ir amortizatoru uzpilde un saskrūvēšana. It kā nav baigi grūts pasākums, bet ķēpīgs un jābūt akurātam. Man sanāca, ka diviem laikam par stipri pievilku vītnes un izspieda blīves. Kad liku uz auto, sāka sulot eļļa. Dabūju atkal izjaukt, papildināt eļļas līmeni un par jaunu pieskrūvēt.
Tad amortizatorus montējam pie asīm un pēc tam uz rāmja. Šeit es arī izcēlos :) Pēc bildes it kā visu saliku, bet, kad nonācu pie kardāna montāžas, tad sapratu, ka kaut kas nav - viens kardāns izlocīts tādā savdabīgā leņķī. Pētu, vai neesmu vietām sviras sajaucis, nē, it kā atbilst, Beigās sapratu, ka esmu visu tiltu otrādi pielicis. Manuālī vienā bildē viņš ir tā, bet jau nākamajā tiek apgriezts otrādi. Tā iet, kad ātri visu grib un pavirši skatās :)
Vēl papildus iegādājos LED apgaismojumu divus komplektus TRX 8085 un uz jumta liekamo TRX 8087. Par šiem jau dabūju noklausīties pārmetumus, ka esmu lieki iztērējies... bet, man gribējās šoreiz ielikt oriģinālos un paskatīties kā kalpos. Protams, ķīniešu izstrādājumus un, ja pats vēl grib kaut ko palodēt varētu dabūt vairākas reizes lētāk, bet šoreiz izvēlējos iet šo ceļu. Te jau ir uzlikts apgaismojuma bloks (bija jāpārlodē savādāks konektors, lai pieslēgtui pie ESC barošanas) un radio uzlikts vāks (noblīvēts):
Nākamais darbs ir riteņi. Oriģināli līdzi nāk plastmasas riteņi ar riepām, par kurām nav īpaši labas atsauksmes (pirmās no kreisās), jo protektors ir pārāk blīvs (tiek rekomendēts nedaudz no protektora izgriezt ārā). Salīdzinājumam ieliku vidū Elment enduro riepas un labajā pusē ķīniešu proline klonus:
Lai auto būtu stabilāks, tad vajag panākt, ka smaguma centrs ir zemāks. To var panākt arī ar smagākiem riteņiem, tādēļ nopirku metāla riteņus - sanāca pamatīga skrūvēšana :)
Tālāk darbs ar virsbūvi - jāsaliek apgaismojums un pārējais aprīkojums:
Virsbūve saskrūvēta:
Nu un tāds ir gala rezultāts:
Ceru, ka kādam viss šis īsais 3 daļu apraksts noderēs un vismaz izvairīsies no manis pieļautajām kļūdām. Nu tad, lai labi ripo!
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru