Lapas

Meklēt šajā emuārā

ceturtdiena, 2021. gada 21. janvāris

Neliels pārtraukums

 Noteikti būsiet pamanījuši, ka nedaudz ir piebremzējušās ziņas un gandrīz 2 nedēļas neko jaunu neesmu publicējis. Diemžēl šobrīd ir pārāk saspringts dzīves skrējiens un hobiiem neatliek laika :( Kopš decembra apmeklēju kursus (Covid-19 dēļ tas notiek caur zoom) un tagad janvārī līdz pat kursu beigām martā ir ļoti daudz lekciju vakaros/brīvdienās. Papildus jāpilda mājas darbi un jāgatavojas ieskaitēm, tā kā hobiji ir nolikti malā.

Bet ceru, ka ne uz ilgu laiku un kaut ko nedaudz arī šajā laikā padarīšu un nopublicēšu :) Jo diezgan daudz dažādi DIY komplekti no pagājušā gada gaida, kad tos salodēšu.

Man viens cilvēks uzdeva jautājumu - kādēļ es to visu daru? Kādēļ rakstu, publicēju? Un teica, Tev jau noteikti ir maz apmeklētāju, daudzi neko nezin par tādu blogu un vispār vai ir vērts to darīt? 

Jā, publikas apmeklējumu nav liels. Lasītākiem rakstiem ir 50-80 lasītāji. Tiem, kas mazāk lasīti ir ap 20. Jā, ja mēra no tāda aspekta, tad nav daudz. Bet, es jau to nedaru, lai uz lasītāju rēķina kaut ko pelnītu. Es šo blogu uztaisīju tādēļ, lai padalītos ar interesantām lietām (precēm). Interesantiem hobijiem. Varbūt pievērstu uzmanību iespējamām kļūdām kaut ko taisot. Un, ja kādam mans parādītais un publicētais darbs palīdzēs arī sev kādu interesantu hobiju atrast, kādu interesantu preci sev iegādāsieties vai arī palīdzēs izvairīties no manis pieļautajām kļūdām, tad mana misija būs izpildīta :) 

Tāpat, ceru, ka arī no kāda cita uzzināšu par interesantām lietām (paldies tiem dažiem, kas jau iekomentēja šo to interesantu!). Nu un pēdējais mērķis ir tas, ka man pašam šis publicētais var noderēt, ja kādreiz nākotnē vajadzēs kādu bildi vai lietu apskatīt.

Veiksmīgus Jums radošos projektus!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...