Lapas

Meklēt šajā emuārā

svētdiena, 2023. gada 3. decembris

Magic_Pharmacist_DIY_BOOK_NOOK_KIT

 Šis nav mans hobijs, bet tāpat Jūs iepazīstināšu. Jo varbūt kādu arī ieinteresēs, jo es pirms kāda mēneša par tādiem DIY komplektiem pat dzirdējis nebiju :)

Tātad es aliexpress sūtīju dažādus lodējamos, lego tipa komplektus utt. Un sieva saka, ka viņai feisbukā parādījusies reklāma ar šādiem DIY komplektiem - saucas DIY BOOK NOOK Kiti. Pameklējām, ka tādi ir arī aļikā un pasūtījām. Tad nu sieva ar dēlu pa vairākām dienām to visu sataisīja. Mana iesaistīšanās bija tikai tik cik pasūtīt, atnest no pasta, atrast ar kādām līmēm salīmēt un parādīt, kā tos LEDus tur ielikt Viss :)











Tālāk no montāžas procesa bildes, tur pat grāmatas bija lapas jāloka un jālīmē:





Mēbeles pašam jāsalīmē, dažādi dekori un praktiskas lietas jātaisa:





















Tāds izskatās pabeigts:





Nu un ielikts īstajā vietā - grāmatu plauktā:


Ja interesē, tad es paņēmu Moment koka līmi (Moment wood), bet to nelietoja, jo pārāk resns snīpis pudelei. Kā labāko pagaidām atzina Loctite 60sec Universal glue. Salīdzinot ar maniem tanku modeļiem, tad šiem ir viens liels pluss - nav jākrāso pēc montāžas - tas ir tas, kas man vismazāk modeļu procesā patīk :)






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

ROKR_Submachine_Gun

 Dēls jau sen prasīja šo ieroci, bet bija bail no ķīnas sūtīt + nav nemaz tik lēts. Tomēr vienreiz Liepājā veikalā ieraudzīju šo komplektu u...