Lapas

Meklēt šajā emuārā

svētdiena, 2023. gada 17. decembris

DIY_LED_Christmas_tree

 Arvien tuvāk Ziemassvētki, palikusi tikai viena nedēļa. Līdz ar to jāsalodē vēl viena LED eglīte, kura man arī atnāca šā gada janvārī. Pirkta: www.aliexpress.com

Detaļas atnāca smuki sapakotas kartona kastītē un tālāk vēl pa maisiņiem. Ir lapa ar linku uz instrukciju, bet es to neizmantoju un taisīju pēc tirgotāja pievienotās foto instrukcijas.

Izpakojam detaļas:

Pats sarežģītākais ir pielodēt SMD kontrolieri. Ar to arī sākam:

Ziemā gaisma ir švaka un arī zem mākslīgā apgaismojuma grūti saprast vai viss ir labi pielodējies. Labi, ka var paskatīties ar mikroskopu:

Tālāk uz šo plati pielodē kondensatorus, pretestības, USB ligzdu, uztvērēju un slēdzi.

Uz otru plati vēl ir otrs kontrolieris jāuzlodē, bet tas par laimi nav SMD. Un uz katru no egles tā saucamajām lapiņām ir jāuzlodē pretestība un viena vai vairākas diodes. Tas es domāju, ka nav Jums nekas interesants, tādēļ parādīšu gala rezultātu.

Nu un te kopā ar pārējām divām DIY eglītēm + fonā svētku egle :)




Pultij nav baterija komplektā, tādēļ par tās darbību neko nepateikšu. Ir kaut kādi režīmi, kad mirgo vienā konkrētā krāsā un tad maina uz citu. Tad mirgo dažādās un tad ir kaut kādi režīmi, kad pilnīgi garlaicīgi sāk ar vienas diodes mirgošanu, kamēr pamazām iedegas vairākas vienā pusē. Vēl ir mīnuss, ka neskan mūzika - man tas protams nav mīnus, jo nav vajadzīgs lieks troksnis, arī iepriekšējai eglītei skaņa parasti ir izslēgta. Kad es pirku, tad šī eglīte bija jaunums, tādēļ atsauksmes nebija, bet tagad lasu tirgotāja lapā komentārus, ka arī citiem neskan mūzika. Un iesācējam šo arī nebūs viegli salodēt.

Ja salīdzinām ar citām uztaisītām eglēm, tad man vislabāk patīk pirmā taisītā - tai ir daudz interesantu režīmu. Otrā man nepatīk, jo pārāk liela un salīdzinoši maz diodes - uz šo lielumu varēja kaut ko daudz interesantāku izdomāt. Trešā savukārt ir interesanta pēc formas, bet kā jau teicu ir trūkumi.






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...