Lapas

Meklēt šajā emuārā

pirmdiena, 2022. gada 19. septembris

Dragon_M270A1_MLRS_part.2

 Sākam taisīt?

Jau sākot ar piekari un riteņiem ir grūti saprast, kā pareizi kas jāmontē, bet beigās šeit viss izdevās ok:

Sāni un priekša ar nolaistiem aizsargiem virs stiklojuma. Stiklojums arī ir kruts - jāizgriež no plastikāta gabala pašam :D


Taisu salona iekšu un lieku kopā virsbūvi:





Tās bija vienkārši mocības... Neskaidra instrukcija, nav skaidrs, kur un kas īsti ir jāliek. Beigās kaut kā samocīju kopā. Tālāk darbs ar ķēdēm. Ar tām arī problēma, jo jātaisa no daudziem maziem posmiņiem un pie tam augšējai ķēdei ir ļoti maz atbalsta punktu. Pie tam, man neviena no ķēdēm nesanāca ar tādu detaļu skaitu, kā norādīts instrukcijā.


Darbs pie raķešu ietaises. Tur arī bija kļūdas instrukcijā, ļoti neskaidri parādīts. Man pat pietrūka spēka kaut ko vēl bildēt.


Tāds izskatās salīmētā veidā. Redzams, ka ir šķirbas, kuras vēl mitras no špakteles:


Kad nožūs, varēs noslīpēt un skatīties vai vēl nevajag špaktelēt. Šo es neplānoju krāsot, jo zinot cik man tas modelis sanāca samocīts un cik atsevišķas vietas ir trauslas, man pat negribas tērēt naudu krāsai. Lai dēls domā, vai vispār grib pats krāsot ar savām krāsām, vai arī lai ņem un spēlējas, kamēr izjuks. 

Ņemot vērā Dragon kvalitāti, šobrīd man liekas, ka neko vairs no šīs firmas nevēlos pirkt. vēl ir daži nopirkti modeļi, kuri jāpabeidz, bet jaunus pirkt nu nemaz vairs negribas.








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Revell-Porsche_Diesel_Junior_108-part.1-unbox

 Šoreiz ieskats Revell ražotajā Porsche Diesel Junior 108 modeļa kastē. Revell šo modeli ražo kopš 2017.gada un 2021.gadā sadarbībā ar Farmi...