Lapas

Meklēt šajā emuārā

sestdiena, 2023. gada 20. maijs

Takom_G503_utility_truck-part.2

 Šis bija tāds nedaudz garāks projekts, jo diezgan daudz detaļu. Bet, labs mērogs un vieglāk līmēt kopā + nav tik trauslas lietas.

Sākam ar rāmi un piekari:






Tālāk dzinējs un tā montāža rāmī - labi nostrādāts:




Priekšējās arkas tiek salīmētas no vairākām detaļām, bet šuves tīri ok dsaliekas:


Tālāk riteņi un tad vēl radiators:



Kloķīši:

Izpūtējs ar aizsargpannu:

Reste un  vēl detaļas no motortelpas:



Uzliku sānus, kapotu un nākamajā dienā atsākot darbu konstatēju, ka esmu pāršķīris vienu lapu - neesmu ielicis paneli...




Rezerves ritenis un beidzot ļoti simpātiska degvielas kanna - šajā mērogā izskatās daudz labāk nekā 35tajā:

Tālāk darbs pie ložmetēja un tā statīva:


Beigās vēl no šīm detaļām jāsaliek vadītājs.

Tāds ir rezultāts:






Dēls ieraudzīja, ka es taisu auto un uzreiz prasīja, kam tas būs? Teicu, ka mans. Nē, tas būšot viņa :) Tad es teicu, labi, sataisīšu būs tavs, bet tad es to nekrāsošu (jo auto parasti ļoti ātri salūzt un ir žēl veltītā laika). Dēls teica, ka nevajag krāsot, pats nokrāsošot zaļu :) Tad nu tas arī viss.

Ā, vēl varu piebilst, ka 16tais mērogs man patīk. Jo detaļas ir lielākas + ražotāji var uztaisīt labāku detalizāciju. Mīnuss protams ir izmērs, ja plāno visus modeļus sev kaut kur glabāt. Nu un arī cena. Citādi tikai pozitīvas atsauksmes!













Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

ROKR_Submachine_Gun

 Dēls jau sen prasīja šo ieroci, bet bija bail no ķīnas sūtīt + nav nemaz tik lēts. Tomēr vienreiz Liepājā veikalā ieraudzīju šo komplektu u...