Lapas

Meklēt šajā emuārā

ceturtdiena, 2023. gada 4. maijs

Airfix-Cromwell_Mk.VI_part.2

Sākam eksperimentēt - sākumā jāsaliek vanna:



Tālāk riteņi un ķēdes:


 



Pēc tam pakāpeniski uzliekas tanka virspuse un tā tiek apaudzēta ar detaļām:







Beigās paliek tornis:





Tāds ir gatavs pirms krāsošanas:




Ko es varu teikt? Esmu patīkami pārsteigts! Es gaidīju, ka šī atkal būs baigā čakarēšanās. Un, ja negribēsi čakarēties, tad būs vienkārši izgāšanās, jo nekas labs nesanāks. Bet tā nav! Liekas kopā tīri labi, salīdzinot ar koncerna otru ražotāju Heller, tad šis ir kā diena pret nakti. Protams, detaļas nav ideālas, virsmas tādas garlaicīgas, citur pārāk daudz liekas šuves redzamas, bet kopā tās iet tīri labi. Tikai nedaudz nepatika kā tornis likās kopā, tur kaut kādas šķirbas veidojās un viena kaste slikti pieguļ korpusam. Pārējais tīri ok.

Salīdzinājuma, kā izskatās kopā ar līdzīgo Tamiyas modeli:




Tamiya protams ir vēl labāka. Bet šis arī nebija slikts, tādēļ es neizslēdzu, ka kādreiz vēl kaut ko no Airfix paņemšu.

Šoreiz es nekrāsošu, lai dēls padarbojas!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

ROKR_Submachine_Gun

 Dēls jau sen prasīja šo ieroci, bet bija bail no ķīnas sūtīt + nav nemaz tik lēts. Tomēr vienreiz Liepājā veikalā ieraudzīju šo komplektu u...