Lapas

Meklēt šajā emuārā

sestdiena, 2023. gada 11. marts

ICM-WWII_British_trucks_part_2.

 Vienu no trīs auto esmu salīmējis. Neteikšu, ka bija viegli... bet par to dažas bildes un pēc tam pēcvārdi. Sākums ar rāmi:



Tālāk dzinējs, diezgan detalizēts uztaisīts:



Riteņi un rezerves ritenis:







Tālāk salons un otrā bildē tas ir gāzes pedālis, kas uz kantes jāielīmē:


Tālāk sākās interesantas lietas ar kabīni. It kā salic divas detaļas kopā un liekas, ka viņas smuki šādā leņķi sader kopā (tā kā ir bildē), jo tā saiet kopā labi kantes. Bet pēc dažiem soļiem sapratu, ka viņas tomēr ir jādabū kopā 90 grādos, jo tā citas detaļas sader kopā. Jocīgi, ka tāds leņķis uztaisīts, bet labi, ka to varēja novērst un manu kļūdu labot. Otrā bildē redzēsiet, ka jau ir taisnā leņķi:


Radiators, degvielas bāka:



Kravas kaste un tad to uzliekam virsū uz rāmja:


Lampiņas un daži sīkumi un praktiski gatavs:

Tāds izskatās gatavs (manā izpratnē :))





Kā solīju pēcvārdi. Līmēšanas process interesants, bet gala rezultāts kā jau sagaidāms nav perfekts. Detaļas ļoti trauslas, bildēs gan jau redzēsiet, ka izpūtējs pārlūza. Tāpat, kad mēģināj izgriezt kravas kastes tentes turētājus, tad divi man uzreiz salūza un es sapratu, ka tos pat nelikšu virsū. Jo, ja man pat izdotos uzlikt, tad bērns paņemot rokās noteikti, ka uzreiz salauztu.

Tāpat instrukcija nav perfekta, var viegli kļūdīties. Kad taisīju salona augšējo daļu, tad tur it kā bildē parādīts, ka sānu logi jāieliek tādā kā gropē. Bet dabā gropes nemaz nav (nav atlietas?). Salīmēju kopā un kad vēlāk liek virsū, tad sanāk, ka augšējā daļa iet pāri apakšējai. Bet, vai tā ir jābūt? Es neesmu pārliecināts, bet citādāk man nesanāca.

Ja es šo gribētu krāsot, tad vēl būtu jāpiestrādā ar smilšpapīru. Bet lai jau bērns spēlējas un tāpatir sagaidāms, ka pēc dažām dienām vai nedēļām tāpat riteņi nolūzīs un būs jālikvidē :) Lielākā daļa auto riteņi ir vājā vieta, ja vēl būtu spoguļi, tad tie vispār uzreiz nolūzt.






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...