Lapas

Meklēt šajā emuārā

svētdiena, 2024. gada 31. marts

BMW M 1000 bloki

 Šoreiz apskatā BMW M 1000 motocikls no Lego tipa klucīšiem. Pirkts aliexpress, līdz ar to, tas nav oriģināls, bet kaut kāds pakaļdarinājums. Ķīnieši to nosaukuši par modeli T2118.

Ja salīdzina, tad oriģināls maksā sākot ar 205 EUR (oficiālā lapā 249,99EUR). aliexpress cena grozās ap 50 EUR. Tātad cena atšķiras vismaz 4 reizes, bet kvalitāte ir sliktāka, tomēr ne jau 4x sliktāka :) Es nereklamēju un nerekomendēju pirkt neorģinālus, vienkārši iedodu atgriezenisko saiti un informāciju par to, ko var nopirkt no aliexpress un pie tam no Eiropas noliktavām. Ja jau ES atļauj ievest savās teritorijā, tad viss ir ok. Pēc tam, kad tas jau sen bija nonācis pie manīm, aliexpress atsūtīja e-pastu, ka viņiem ir aizdomas, ka ar šo produktu varētu būt problēmas saistībā ar intelektuālā īpašuma autortiesībām, lai  es nepieciešamības gadījumā sazinos ar pārdevēju... Vai kāds tiešām domā, ka pārdevējs man piekristu atdod naudu un kompensēt visus sūtīšanas izdevumus? Diemžēl tā nenotiek pat tad, kad kāds produkts ir brāķis 

:( Tur var vienīgi strīdēties par kaut kādu daļēju kompensāciju. Savulaik, kad es testēju Eneloop baterijas un vairākas reizes aliexpress rakstīju, ka viņu pārdevēju notirgotās neatbilst tehniskajiem parametriem un prasīju kompensāciju, aliexpress manas prasības noraidīja.

Viss atnāk samests vienkāršā maisā, instrukcija protams, ka līdz ar to salocīta. Ja Jums Lego ir fetišs, vai gribat to smuki turēt plauktā, tad pērkat oriģinālu (man tas ir tikai tāds izklaides veids salikt un pēc tam būs dēlam detaļas priekš būvniecības):


Instrukcija protams, ka arī ir taupības nolūkos saspiesta mazākā drukā, bet tomēr mani patīkami pārsteidza, ka dažādi stienīši ir norādīti oriģinālā lielumā (kā īstajai instrukcijai). Un labi, ka uzlīmes nav bojātas un ir kvalitatīvākas nekā iepriekšējam auto modelim:



Šoreiz detaļas kaut cik sakarīgi saliktas pa maisiņiem un riteņi ir vienkārši monstrozi lieli :)


Pats sākums:

Tālāk liekas ātrumkārba un motors:





Tālāk saliekas statīvs un pēc tam tālāk uz tā notiek moča būvniecība:




Panelim var uzlikt 3 dažādas uzlīmes (viņas var mainīt, jo pamatnes arī ir 3):

Tāds izskatās pabeigts:





Kopumā nesanāca slikts. Vizuāli īsti nav kur piesieties, bet, ja salīdzinu ar citiem oriģinālajiem komplektiem, tad trūkumi ir. Pirmkārt ne visi pini ir viegli ieliekami. Dažiem pamatīgas pūles jāpieliek. Otrkārt, nezinu kāpēc, bet manam nestrādāja kārba, pēc tam, kad saliku kopā. Arī pieļauju dēļ tā, ka nekvalitatīvas detaļas un berze par lielu. Treškārt ķēde tā kā sanāca par garu (nezinu kāpēc, visu taisīju pēc instrukcijas). 

Ja es Lego modeļu kolekcionētu, tad es noteikti, ka pirktu oriģinālu. Bet man 1x izbaudīt montāžas procesu un pēc tam bērnam paspēlēties ar detaļām der arī šāds. 

Es ļoti gaidu, kad Lego kaut ko jaunu un sarežģītāku izveidos Technic sērijā, tad es noteikti to iegādāšos. Pagaidām dažādie krāni, kas diži viens no otra neatšķira, mani kaut kā neuzrunā. Tāpat auto jomā nav nekā revolucionāri jauna.









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

ROKR_Submachine_Gun

 Dēls jau sen prasīja šo ieroci, bet bija bail no ķīnas sūtīt + nav nemaz tik lēts. Tomēr vienreiz Liepājā veikalā ieraudzīju šo komplektu u...