Lapas

Meklēt šajā emuārā

piektdiena, 2021. gada 24. decembris

Tamiya-M8 Light armored car-part.1-unbox

 Ziemassvētkos vecītis vai varbūt rūķis man atnesa vairākus modeļu komplektus. Interesanti, kā viņš zin, ka man tagad viens no hobijiem ir modelīšu taisīšana un es par tiem esmu priecīgs? 

Interesanti, ka vienam komplektam klāt bija pielikta Tamiya rozā krāsa. Tas laikam man tāds mājiens ar mietu: "ko Tu visu laiku taisi tādus garlaicīgus tumšus, drūmus modeļus? Visi pelēki vai tumši zaļi un nekā dzīvespriecīgās krāsās. Vajag kādu jautrāku, košāku - varbūt rozā krāsā?" :)

Nu ko ņemšu vērā un kaut kad šo bruņu transportieris uztaisīšu un arī rozā nokrāsošu :) Tad nu iepazīstināšu Jūs ar šo modelīti:



Pirmsākumi šim modelītim ir meklējami tālajos 60tajos gados. Bet šis konkrētais ir uzražots 1998.gadā un 2020.gadā papildināts ar jaunām detaļām.

Ja paskatāmies militāro vēsturi, tad tas tika izgudrots 2.pasaules kara laikā 1942.g. un ražošanā reāli nonāca 1943.g. ASV armijai bija vajadzīgs ātrs, viegls bruņu transportieri, kurš izrādījās efektīvs arī pret vāciešu tankiem. Maksimālais ātrums bija gandrīz 90km/h un darbības distance ar vienu bāku  gandrīz 600km.

Garums 5m un apkalpe sastāvēja no 4 cilvēkiem. Bruņots ar 37mm lielgabalu un ložmetēju. ASV tanku piegādāja arī sabiedrotajiem Francijā un Anglijā.

Instrukcija kā jau Tamiyai :)






Ieskats detaļās:





Uzlīmes:

Protams, pagaidām es nestādos priekšā, kā militārā tehnika var izskatīties rozā krāsā, bet es centīšos to uztaisīt :) vēlreiz visiem priecīgus Ziemassvētkus!






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...