Lapas

Meklēt šajā emuārā

piektdiena, 2021. gada 13. augusts

Honda GCV 160 jeb Partner 160dW zāles pļāvēja remonts

 Jau vairāk kā mēnesi atpakaļ (ja nemaldos, jūnijā) pēdējo reizi pļaujot zāli, zāles pļāvējs pēkšņi vairs normāli nedarbojās - apgriezieni sāka peldēt. Nu tā, visu laiku tā kā raustās, pazūd jauda. Aptuveni tāpat man bija gadu atpakaļ - tad vedu uz servisu un tur tīrīja karburatoru. Ja tagad nekļūdos, tad tas izmaksāja kaut kādus 25EUR. Galvu protams ķīlā par to nelieku, bet kaut kā liekas, ka cipars bija tāds :)

Tad nu domāju - zālēs pļāvējs man bija nostrādājis kaut kādus 7 gadus un tikai pagājušā gadā radās šīs problēmas ar karburatoru. Degvielu jau vairākus gadus leju vienu un kā iesaka, tad 98. domāju, nepilns gads pagājis un man atkal jāved uz servisu, jāgaida, kad salabos + par to vēl jāmaksā? Un tā tagad katru gadu??? Ieslēdzās spīts vai cits varbūt teiks, ka iekšējais žīds :D un nolēmu internetā pameklēt, kā tad tā tīrīšana parasti notiek. Papētīju, it kā nekā baigi sarežģīta nav. Protams, jānopērk tīrāmie (tīrāmais līdzeklis, tādas kā vīles jeb adatas, birstītes), bet tas man maksāja kaut kādus 11 EUR kopā. Nu un pārējais ir savs darbs. Protams, arī jāstrādā akurāti, pareizi viss jāsaliek, bet viss ir izdarāms.

Tad nu šodien, kad visi pārējie steidzamie darbi laukos (malkas skaldīšana) ir pabeigti, pieķēros pie tīrīšanas. No sākuma noņem gaisa filtru un ir jāatskrūvē 3 skrūves:

Tad tur jāatkabina gāzes trose, degvielas šļauka un prātīgi jānomauc viss no skrūvēm nost, un var ķerties pie paša karburatora izārdīšanas.

Karburatoram noņem nost to apakšējo trauku, kur ar pludiņa palīdzību tiek uzturēts degvielas līmenis. Noārda pludiņu, iztīra adatu, Tad izskrūvē no vidus ārā detaļas un iztīra visus smalkos caurumiņus. Nu un vēl no virspuses bija skrūve, kuru atskrūvē un arī iztīra caurumus. Es bildes vairāk diemzēl nesataisīju, jo rokas visas ar degvielu un tīrāmo līdzekli, nemaz negribējās vēl telefonu nosmērēt. Bet, ja rodas kādas neskaidrībs, tad var iesist Youtubē un atrast vairākus video ar pamācībām par konkrēto karburatora modeli un tīrīšanu. Man jau protams arī sanāca interesanti - pa vidu tās detaļas nekādi nekrīt ārā - padauzīju un izkrita, bet kā tagad saprast, kā pareizi salikt atpakaļ? Kurš gals, kur jāliek? Un arī tā adata pie pludina izkrita, arī nezināju, ka pareizi salikt. Neskatoties uz slikto mobilo zonu, vēru vaļā Youtube un izpētīju, kā pareizi salikt.

Beigās pie salikšanas, nevajag aizmirst par šo "čoku". Es no sākuma nedaudz nepareizi saliku un man neregulējās čoks - paārdīju, pārliku regulējošo rokturi pareizā pusē un viss ok:

Nu un beigās video, kā zāles pļāvējs darbojās pirms tīrīšanas un pēc: youtube

 Ko es ar šo visu rakstu gribu teikt? Es protams Jums neiedevu sīku pamācību, kā izārdīt un salikt karburatoru. Bet, es gribu rosināt to, ka nevajag no darba baidīties. Es agrāk arī domāju - izārdīt un salikt karburatoru, tas nu noteikti nav priekš manis, gan jau kaut ko sabojāšu :) Bet nē, nav tik traki, galvenais ir jautājumu izpētīt un darīt! Veiksmi visiem!

P.S. Vēl nobeigumā labs video, kas izskaidro, kā vispār karburators darbojas: youtube.






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...