Lapas

Meklēt šajā emuārā

sestdiena, 2021. gada 13. februāris

DIY 60 sekunžu taimeris

 Šodien beidzot bija laiks lodēšanas relaksam :) Izvēlējos salodēt 60 sekunžu taimeri. Pirkts kaut kad pagājušā gada aprīlī par ~4 EUR, bet tagad nāk klāt piegādes izmaksas un cena jau ir ~ 7EUR. Un vēl saka, ka nekas nepaliek dārgāks... :)

Iegādāts šeit: aliexpress


Detaļas ir daudz, tāpēc vismaz kāda stunda paies, kamēr salodēsiet. Plate ir kvalitatīva, bet dažām detaļām ļoti tuvu ir kājiņas izvietotas un jālodē uzmanīgi. Gribētos jau, ka atstatums būtu nedaudz lielāks.

Sāku ar to, ka pārnaudu pretestību nominālus, lai zinātu ko kur likt. Neatceros, vai esmu par šo kaut ko teicis, bet ar šādu testeri ir ļoti ērti noteikt elementu parametrus:

Viss ir salodēts un tāds izskatās gala rezultāts:

Taimera darbības princips ir vienkāršs - iedegas konkrētā diode, norādot, cik laiks ir pagājis:

Funkcionalitāte? Ir start poga, kas palaiž. Stop poga aptur. Pauze nopauzē uz konkrēto laiku. Nu un vēl ir power poga. Barošana ar usb kabeli vai arī var pielodēt izvadus uz 5-6V barošanu no baterijas vai cita avota. Ja ievērojāt, tad man uz pīkstuļa ir palikusi uzlīme, kuru iesaka noņemt. Bet, ja to noņem, tad ir diezgan spalga pīkstēšana, tāpēc es to atstāju virsū.

Ja gadījumā kādam ir vajadzība pēc šāda taimera vai ideja, kur to pielietot - rakstiet komentāros vai man feisbukā. Esmu gatavs to atdāvināt, ja kādam tas noder.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

DIY-Book-Nook-2

 Sieva vēl vienu Book Nook kit komplektiņu sataisīja. Detaļas: Nu un bildes pa soļiem līdz gatavam (beigās bildes bez pēdējās sienas, lai va...